eksperci

JESTEŚMY PASJONATAMI I KOCHAMY TO CO ROBIMY

ANNA MARIA ŁABUDA – Partner Zarządzający

Jestem strategiem, coachem i mentorem systemowego rozwoju organizacji.
Przez 10 lat zdobywałam doświadczenie na wysokich stanowiskach menedżerskich w międzynarodowym środowisku a od 2010 roku towarzyszę moim Klientom w przekładaniu świadomej tożsamości biznesowej na ponadprzeciętne wyniki.
W pracy łączę szeroką wiedzę z doświadczeniem i intuicją, która pozwala mi widzieć kilka kroków, miesięcy, a nawet lat do przodu. Moim talentem jest umiejętność systemowego wglądu w organizację, dzięki któremu wiem jak uruchomić system w sposób nielinearny i uzyskać szybki efekt. Widzę potencjał i pomagam go odkrywać.

Uwielbiam moją pracę, dlatego wciąż się w niej rozwijam 😉

MBA – Master of Business Administration (Oxford Brookes University), IAGC – International Association for Generative Change – Advanced Coaching, IAGC – International Association for Generative Change – Advanced Creative Mind Coaching, CoachWise ™ Coaching, International Coaching Federation – Coaching, Sociocracy Leadership Training (SoLT), Institute for Neuro-Linguistic Programming – Master NLP, Professional Corporate Trainer Certification, Mindsonar ® Consultant, The Myer Briggs Company – MBTI® Consultant, The Progressive and Intensive Course by J. Dispenza – Mind trainer, Organisational Develoment and 360 degree evaluation – Competence Navigator ™ – Advisio, Communication in Business Academy by J. Santorski, Heart- Mind Institute Practicioner, Mindfulness Based Stress Reduction, The Sedona Method – Holistic Releasing Process by T. Hawkins, Neuroscience Practicioner.

Współpracuję z pasjonatami opracowując i wdrażając projekty rozwojowo – doradcze i strategie dla mniejszych i większych firm w Polsce. 

WŚRÓD NICH M.IN:

MONIKA WOJTYSIAK

Trener  Biznesu, Coach, Mentor. Project Manager.  Certyfikowany Coach PCC w International Coach Federation. Certyfikowany trener Odporności Psychicznej (MTQ48) oraz MBTI – Myers Briggs Type Indicator.  Doświadczenie biznesowe zdobywała ponad 10 lat w roli Dyrektora najlepszych zespołów sprzedażowych w Polsce, w 3 bankach, w 3 aglomeracjach: na Śląsku, W Warszawie i w Poznaniu. Zawsze wyznając zasadę, „jestem tak dobra, jak dobry mam zespół”. Od zawsze z ogromną motywacją do tego, by rozwijać swoich współpracowników. Tak aby stawali się lepszą wersją Siebie, lepszymi ekspertami i partnerami biznesowymi. Od 10 lat wspiera w rozwoju firmy i zespoły swoich klientów projektując i realizując transformujące procesy rozwojowe. Wspiera w budowaniu samoświadomości, świadomości relacji oraz podnoszeniu kompetencji i pracy poprzez cele. Ma na swoim koncie setki godzin na sali warsztatowej oraz kilka tysięcy indywidualnych sesji mentoringowych i coachingowych.

 

anka s

ANNA SOBIK

Trener, coach, konsultant biznesu. Absolwentka Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. L. Schillera w Łodzi. Posiada certyfikat trenerski PEP® – Personal Efficiency Program (Institute of Technology Business) oraz certyfikat trenera biznesu. Wiedzę z zakresu coachingu i szkoleń zdobywała u najlepszych specjalistów tj: Rosemary Hernandez (USA) i Robert Krool. Posiada duże doświadczenie biznesowe zdobyte w dużych międzynarodowych firmach na wyższych stanowiskach menedżerskich. Tworzyła i wdrażała strategie sprzedażowe, zarządzała zespołami sprzedaży i budowała efektywne sieci sprzedaży. M.in. pracowała jako Dyrektor Sprzedaży Regionu Centralnego w Grupie Radiowej Agory Sp. z o.o.  oraz Dyrektor Sprzedaży stacji radiowych dla Agory S.A. gdzie organizowała również rekrutacje i szkolenia na wszystkich szczeblach. Realizuje projekty szkoleniowe z zakresu: miękkich umiejętności menedżerskich (budowanie, motywowanie i rozwijanie zespołów; coaching, zarządzanie zespołem w zmianie, zarządzanie wynikiem, rekrutacja i ocena) autoprezentacji. Specjalizuje się w  szkoleniach z obszaru efektywności osobistej i zespołowej.

ALDONA KŁOBSKA

Coach, trener, facylitator, mentor i project manager. Absolwentka Erickson College International-The Arts and Science of coaching. Certyfikowany coach Erickson Proffesional, certyfikowany konsultant Situational Self Leadership Ken Blanchard oraz Przywództwa systemowego SPOCO®. Ukończyła szkołę facylitatorów Wszechnicy UJ oraz Integralne studium rozwoju dla liderów i trenerów oparte o podejście Non-Violent Communication. Posiada 9 letnie doświadczenie menadżerskie z międzynarodowym środowisku. Jako Training &Development Manager zarządzała polityką szkoleniową w polskich firmach, jako HR Biznes Partner zarządzałam procesami HRowymi na Bliskim Wschodzie.
Społecznie jest CSR Spikererem oraz współproducentem Festiwalu filmów odpowiedzialnych www.17celow.pl. Pracowałam jako Mentor w Akademii Przywództwa Jacka Santorskiego. Prowadzi Klub lidera, w którym wspiera i rozwija właścicieli małych i średnich biznesów. Pracuje z liderami i zespołami inspirując do tworzenia przyjaznego i efektywnego środowiska pracy.

MONIKA SIENKIEWICZ

Trener, strateg, coach. Doradca metodyczny, doświadczony praktyk w zakresie warsztatów dla biznesu. Ukończyła kursy specjalistyczne w obszarach: zarządzanie strategiczne, akademia zarządzania zasobami ludzkimi, negocjacje, przywództwo, zarządzanie projektami metodą PMI, wzrost małego biznesu, komunikacja. Certyfikowany mistrz strategicznej gry szkoleniowej “Twierdza Poznań” Specjalizuje się w strategicznym i kompleksowym wspieraniu rozwoju małych i średnich firm w Polsce. Od 2001 roku pomaga opracowywać strategie, które we wdrożeniu osiągają od 100-300 %  założonych celów. Konsultantka przekonana o strategicznym wpływie ludzkiej pracy i umysłu na pomyślny rozwój świata i każdej nowoczesnej organizacji w nim działającej. Pracowała 4 lata w Zarządzie Śląskiego Towarzystwa Marketingowego w Katowicach (członek zarządu, członek komisji rewizyjnej). Poprzez umiejętną współpracę z ludźmi i ich nieustanny rozwój, a także tworzenie optymalnych wysokojakościowych zespołów, skutecznie buduje sukces najróżniejszych typów firm. Doskonale zna zagadnienia HR, posiada naturalny talent ułatwiający komunikację, a także dobre zrozumienie najważniejszych zjawisk psychologicznych. Często zapraszana jest do wygłaszania prelekcji, warsztatów i wykładów, dla studentów i różnych grup zawodowych ( UEK Kraków, AGH Kraków, Forum Managerów Służby Zdrowia, Dental Business Trends, Izby Przedsiębiorców itp.).

MICHAŁ BRZEZIŃSKI

Trener, konsultant biznesu, wykładowca, coach. Michał jest absolwentem Politechniki Łódzkiej Wydziału Organizacji i Zarządzania wspólnie z Universite d’Auvergne I w Clermont Ferrand. Jest praktykiem businessu, zaczynał pracę zawodową jako Przedstawiciel Handlowy, następnie jako Menedżer Sprzedaży. Ostatnie lata pracy w biznesie pracował na stanowisku Dyrektora Generalnego na Polskę (prokurent) w międzynarodowej firmie należącej do włoskiej grupy kapitałowej. W 1998 roku zaangażował się w prowadzenie szkoleń i projektów konsultingowych w zakresie umiejętności sprzedażowych i managerskich pracując już dla biznesu. Jest trenerem, coachem i wykładowcą z ponad 20 letnim doświadczeniem. Prowadzi zajęcia na podyplomowych studiach Master or Business Administration oraz na Podyplomowych Studiach Zarządzania Projektami. Pracuje na zlecenie m.in. London Business School, Akademii Leona Koźmińskiego oraz wielu innych instytucji. W obszarze sprzedaży jest zwolennikiem podejścia doradczego, partnerskiego, opartego o budowanie relacji. W sprzedaży wierzy silnie w duże znaczenie podejścia personalnego i wpływ zachowań ludzkich na efekty działań. Zawsze gwarantuje konkretne efekty i te efekty dostarcza.

AGNIESZKA MICHALSKA  – RECHOWICZ

Certyfikowany Coach (ICC), Trener Odporności Psychicznej (MTQ48) oraz Praktyk Szkoleń i Rozwoju (CIPD/ POY/ HAS), doświadczonym we wspieraniu codziennego zarządzania sobą i ludźmi. Od 16 lat pracuje z liderami, specjalistami i przedsiębiorcami m.in. w Polsce, Wielkiej Brytanii, Austrii i Kostaryce. Od ponad 12 lat współpracuje jako Wykładowca  m.in. z South Bank University w Londynie, Wyższą Szkołą Bankową w Poznaniu, Akademią Biznesu w Dąbrowie Górniczej oraz Uniwersytetem Ekonomicznym w Katowicach. Klienci zwykle doceniają jej know-how, umiejętności słuchania, spokój i łagodne z zarazem konkretne podejście w planowaniu zmian. Jest  certyfikowanym  trenerem  Coaching  Clinic® – międzynarodowego szkolenia  dla  menedżerów  i  liderów  w  zakresie  wykorzystywania  umiejętności coachingowych w biznesie.  Specjalizacja trenerska to  kompetencje miękkie i narzędziownia managerska- efektywność osobista (odporność psychiczna i zarządzanie energią), rozmowy kierownicze, first time manager, rozwój i szkolenia, zarządzanie zespołem (budowanie zdrowego zespołu), kultura organizacyjna, Train the Trainer,  mentoring oraz umiejętności coachingowe w biznesie. Autorka książki: „Odpocznij”.

marta pielacha

MARTA PIELACHA

Trener, coach, konsultant biznesu, project manager. Z wykształcenia psycholog, coach prowokatywny, absolwentka rocznej Akademii Analizy Transakcyjnej w biznesie. Prowadzi zajęcia dla studentów APS w Warszawie z zakresu metodyki warsztatów, organizacji szkoleń oraz emocji i motywacji. Specjalizuje się w tworzeniu strategii rozwoju dla klientów biznesowych. Od lat umacnia pozycję edutainmentu na rynku, kreując pozytywne skojarzenie uczestników szkoleń z nauką poprzez doświadczenie. Zrealizowała setki projektów rozwojowych dla największych firm i organizacji, kładąc nacisk na przełożenie tych spotkań na efekty biznesowe. Główne talenty, takie jak współzależność, strateg, odpowiedzialność, rozwijanie innych oraz indywidualizacja przekładają się na wdrażanie programów nie tylko skierowanych na wzmacnianie kompetencji poszczególnych uczestników szkoleń, ale również osadzenie wartości zdobywanych umiejętności w kontekście złożonego funkcjonowania całej firmy. Zakres specjalizacji: współzależność i kultura współodpowiedzialności; efektywność osobista i zespołowa; dojrzałość biznesowa; odwaga managerska; komunikacja.

aga

AGNIESZKA SZWEJKOWSKA

Coach, trener kompetencyjny i rozwojowy. Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach na kierunku psychologia zarządzania zasobami ludzkimi. Ukończyła akademię The Art & Science of Coaching w Erickson College International, studia w Polskim Instytucie Psychologii Krótkoterminowej w Krakowie, Akademię Profesjonalnego Trenera Biznesu Leona Koźmińskiego, Akademię profesjonalnego trener zarządzania – SkiTZ Matrix. Jest absolwentką szkoły liderów – Akademia Trop. Ukończyła kursy z zakresu analizy transakcyjnej w biznesie i jej praktycznego zastosowania – Transmisja. Doskonaliła swoje umiejętności uczestnicząc w wielu szkoleniach organizowanych przez Polski Instytut Ericksonowski oraz Polski Instytut Psychoterapii Krótkoterminowej. Ukończyła również Development Dimensions International – Targeted Selection Interviewer Training. Należy do International Coach Federation, Polskiego Towarszystwa Psychologicznego. Dyrektor merytoryczny Międzynarodowych studiów coachingowych w Wyższej Szkole zarządzania im Jańskiego. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: doskonalenia kompetencji komunikacyjnych i przywódczych, budowania zespołów, zarządzania zmianą, corporate wellness i live work balance oraz coachingu menedżerskim.

 
pau

PAULINA KOPERSKA

Trener, konsultant biznesu, coach. Międzynarodowy coach  metody Team Coaching – ORSC – 84h oraz metody Co-Active Coaching – core curriculum 116h. Absolwentka Studium Coaching Basic & Executive GWPS Szkolenia, 240h oraz kursów coachingu prowokatywnego Franka Farelly’go i Coachingu Generatywnego Roberta Diltsa & Stephena’a Gilligan’a. Praktyk NLP.  Absolwentka Studiów Psychologii Zmiany Postaw i Zachowań Uniwersytetu Warszawskiego oraz Studium Pracy z Organizacjami wg Psychologii Zorientowanej na Proces / Process Work/. Certyfikowana konsultantka systemów badania osobowości zawodowej Facet5,  Extended Disc. Członek ICF – International Coach Federation,  SIETAR – Society for Intercultural Education, Training and Research oraz Członek Zarządu Stowarzyszenia Co-Aktywnych Coach’ów w Polsce. Posiada dyplom MBA IGIA/ESSEC i studiów podyplomowych SGH – zarządzanie wartością firmy. Posiada 11 lat doświadczenia w pracy w międzynarodowej korporacji – Grupie Danone – gdzie przeszła pełną ścieżkę kariery od Junior Kontrolera finansowego do Dyrektora Finansowego, Wiceprezesa Żywiec Zdrój SA. W ramach Grupy Danone pracowała w Polsce i za granicą /Włochy/. Współtworzyła od postaw  joint-venture Danone- San Benedetto: Polska Woda oraz uczestniczyła w negocjacjach kupna i przejęciu przez Grupę Danone od polskich właścicieli spółki Żywiec Zdrój. Była odpowiedzialna za integrację przejmowanej spółki w struktury finansowe Grupy oraz restrukturyzację funkcji finansowej, łącznie z wprowadzeniem SAP. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: umiejętności menedżerskich, budowy efektywnych zespołów oraz komunikacji.  Łączy doświadczenie menedżerskie na różnych poziomach międzynarodowej organizacji w Polsce i za granicą  z szeroką gamą różnych metod coachingu, aby służyły w największym stopniu podnoszeniu szeroko pojętej efektywność.

anna fabrowicz1ANNA FABROWICZ

Trener, coach, konsultant biznesu. Certyfikowany Coach, Supervisor ICC, Praktyk NLP, Coach ANC, trener, edukator, wykładowca. Z wykształcenia plastyk. Menadżer i przedsiębiorca, wieloletni właściciel agencji reklamowej obsługującej na rynku polskim międzynarodowe koncerny z branży FMCG, Bankowości i Retail. Obszary jej działalności to coaching i szkolenia z zakresu szeroko rozumianego podnoszenia kwalifikacji kadry zarządzającej, menedżerów i pracowników. Specjalizuje się w szkoleniach budujących kompetencje menedżerskie, przywódcze oraz sprzedażowe. Duży nacisk kładzie na zmianę postaw raz głęboką pracę w oparciu o wartości. Pracuje w oparciu o systemowe podejście w coachingu indywidualnym i team coachingu

gaweł podwysockiGAWEŁ PODWYSOCKI

Trener, coach, konsultant biznesu, przedsiębiorca. Certyfikowany Coach ICC, Certyfikowany Praktyk i Mistrz NLP – Connection Christiny Hall, Certyfikowany Trener Analytic-Network Coaching™ oraz Trener Biznesu. Przez 18 lat manager w jednej z wiodących agencji reklamowych JWT oraz trener dla pracowników wewnątrz organizacji. Jego domeną jest tworzenie strategii projektów i szeroko rozumiany marketing. Pracuje z zespołami menedżerów, konsultantów, specjalistów i wspiera w rozwoju ich umiejętności, wiedzę i właściwe postawy. Od 2010 roku przedsiębiorca. Prowadzi firmę FX TEAM która realizuje efekty specjalne do filmów reklamowych we współpracy z międzynarodowymi agencjami reklamowym. ProwadzI wykłady na studiach podyplomowych o kierunku coaching. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: zarządzania projektami, organizacją informacji, ATL, BTL, wizerunku marki, planowania marketingowego, zarządzania marką, coachingu, komunikacji. Prowadzi szkolenia dla obszaru sprzedaży z szerokiego zakresu tematycznego oraz dla kadry kierowniczej. Prowadzi programy/sesje szkoleniowe przygotowujące coachów do międzynarodowej akredytacji.x

 

anett

ANETTA WRÓBLEWSKA

Trener, coach, konsultant biznesu. Absolwentka Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej. Ukończyła kurs coachingu zespołowego oraz studia podyplomowe Zarządzanie kompetencjami pracowników na Akademii im. L Koźmińskiego. Certyfikowany coach ICC. Coach prowokatywny (Jaap Holander oraz Provocare). Superwizor coachingu rekomendowany przez Izbę Coachingu. Mistrz NLP. Certyfikowana konsultantka Harrison Assessments oraz Hogan Assessments System©. Ukończyła szkołę trenerów biznesu. W pracy trenerskiej łączy wiedzę i doświadczenie psychologa, menedżera i osoby odpowiedzialnej za budowanie relacji z klientami (B2B, B2C). Prowadzi procesy coachingowe kadry zarządzającej i specjalistów, skoncentrowane na zwiększaniu ich kompetencji, modelowaniu czynników sukcesu oraz planowaniu i intensyfikowaniu kariery. Realizuje projekty rozwojowe z zakresu: technik sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta, budowania i zarządzania zespołami, leadershipu, coachingu, motywowania pracowników, przeprowadzania oceny pracowników, komunikacji, asertywności, autoprezentacji, radzenia sobie ze stresem, zarządzania sobą w czasie, zarządzania zmianą oraz warsztaty TTT. Pracuje również coachingowo z kluczowymi zespołami w organizacjach w zakresie podnoszenia jakości współpracy i osiąganych rezultatów.

marc

MARCIN RZUCIDŁO

Trener, coach i konsultant biznesu. Przez piętnaście lat pracował w międzynarodowych firmach, takich jak Unilever, L’Oréal i British American Tobacco. Zajmował się w nich sprzedażą i marketingiem, zarówno na poziomie strategicznym, jak i operacyjnym. Uczestniczył w projektach zmian i reorganizacji sposobu działania firm. Był członkiem zespołów odpowiedzialnych za wyznaczanie strategicznych kierunków rozwoju firmy, jak i za bieżące zarządzanie wynikami biznesowymi. Zarządzał zarówno produktami szerokiej dystrybucji, jak i markami luksusowymi; rynkiem polskim i rynkami zagranicznymi; nowoczesnymi i tradycyjnymi kanałami sprzedaży. Pracował także w fabryce, gdzie zajmował się reorganizacją pracy zakładu, rozwojem produktów oraz przygotowaniem i wdrażaniem systemów zapewnienia jakości. Wielokrotnie miał okazję budować i rozwijać zespoły, z którymi pracował. Specjalizuje się w projektach szkoleniowych i doradczych w kontekście szeroko rozumianej sprzedaży – sprzedawania, negocjacji, wywierania wpływu, (auto)prezentacji oraz innych kompetencji miękkich. Regularnie szkoli zespoły sprzedażowe, zarówno w ramach pojedynczych warsztatów, jak i długoterminowych projektów szkoleniowych. Celem tych projektów jest budowanie zaangażowania i motywacji oraz rozwój repertuaru narzędzi sprzedażowych, co prowadzi do podniesienia potencjału realizacji celów sprzedażowych.d

agas

AGNIESZKA SALACH

Trener, konsultant biznesu. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego Wydziału Psychologii oraz Laboratorium Psychoedukacji – Podyplomowego Studium Trenerów Grupowych. Trener certyfikujący z zakresu Jungian Type Index. Ukończyła serię szkoleń i staży w Towarzystwie Psychologii Zorientowanej na Proces w Warszawie. Pracując dla kilkudziesięciu organizacji przez ostatnie 18 lat miała okazję poznać różne kultury zarządzania, poprowadzić liczne długoterminowe projekty dla różnych branż, obejmujących rozwój specjalistów, menedżerów  oraz trenerów.
W szkoleniach wykorzystuje swoje doświadczenia z kilkuletniej pracy w międzynarodowej korporacji w roli trenera dedykowanego rozwoju Departament Corporate Accounts oraz w roli Account Manager – jako źródło doświadczeń we współpracy z klientami na stanowiskach dyrektorskich i menedżerskich.
Specjalizuje się w warsztatach i szkoleniach z zakresu: budowania i zarządzania zespołem, przywództwa,  prezentacji, efektywności osobistej, komunikacji interpersonalnej, zarządzania stresem oraz zarządzania zmianą.

dd

zdralANNA ZDRAL

Trener, konsultant biznesu. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego – Wydział Psychologii. Posiada rekomendacje  trenerskie Polskiego Towarzystwa Psychologicznego I stopnia PTP (licencje  trenera warsztatu umiejętności psychospołecznych).  Konsultant Extended Dics i Belbin Associates. Od 15 lat z dużymi sukcesami realizuje programy szkoleniowe współpracując z największymi firmami szkoleniowymi w Polsce. Od ponad 10 lat jest współpracownikiem Fundacji Rodzić Po Ludzku. W roli trenera realizuje szkolenia i warsztaty oraz opracowuje programy i projekty szkoleniowo-rozwojowe. Specjalizuje się w realizacji programów szkoleniowych z obszarów efektywnej komunikacji i współpracy w tym budowy efektywnych zespołów, doskonalenia kompetencji menedżerskich oraz zarządzanie zespołem. Realizuje również szkolenia z zakresu train the trainers  oraz projekty z obszaru zarządzania zmianą.

 moniMONIKA JAKUBIAK

Trener, coach. Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Stosowane Nauki Społeczne, magister socjolog, specjalistka ds. negocjacji, mediacji i rozwiązywania konfliktów. Absolwentka Akademii Innowatorów Społecznych, rocznej Szkoły Trenerów Biznesu (TROP), rocznej Pracy Psychologicznej z Grupami, trzyletniego szkolenia w ramach School of Creation. Uczennica Susan Pa’inu Floyde, Davida Berceli’ego, Shree Krishna Shahi, Santa Ratna Shakya. Ukończyła kursy: System Zarządzania Projektami (PPM -Project Portfolio Management, w oparciu o PMBOK®Guide, narzędzie Clarity – DGA oraz Zarządzanie projektami – TenStepPolska. Ma dziesięcioletnie doświadczenie pracy w biznesie (w tym na stanowiskach menadżerskich), w Polsce, we Włoszech, w Argentynie. Trenerka umiejętności psychospołecznych, masażystka Lomi Lomi Nui oraz masażu dźwiękiem mis tybetańskich. Z zamiłowania podróżniczka (prawie rok spędziła w Indiach, Nepalu, Sri Lance, Tybecie). Poszukuje prostych, skutecznych metod utrzymania i powrotu do zdrowia i poradzenia sobie ze STRESEM. Prowadzi autorskie zajęcia świadomej pracy z ciałem „Radość Ciała” oraz warsztaty „Głęboki relaks”. Pomaga ludziom odnaleźć pasję i harmonię w życiu prywatnym i zawodowym.dd

 mariaMARIA JAWORSKA – BROŻEK

Trener, konsultant biznesu. Absolwentka Filologii Polskiej i Teatrologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ukończyła warsztaty trenerskie: w Holandii organizowane przez Schoutten & Nellissen: Zarządzanie zorientowane na rezultat, warsztaty trenerskie z zakresu prowadzenie szkoleń narzędziowych i produktowych: Powszechny Bank Kredytowy: Sprzedaż i usługi finansowe, warsztaty szkoleń outdoorowych w Wielkiej Brytanii – Pathways, autorski kurs: Leadership Development Intensive Johna Sherera, szkołę dla zaawansowanych trenerów: Trener XXI wieku, warsztaty dramy – Haliny Machulskiej. Aktualnie uczęszcza do szkoły trenerskiej „Drama Way” – prowadzenie szkoleń z wykorzystaniem technik dramy. Od 14 lat z dużymi sukcesami realizuje szkolenia i warsztaty rozwojowe. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: doskonalenia kompetencji przywódczych (w tym przywództwo sytuacyjne SLII) MBO, zarządzania zespołem, prezentowania, efektywności osobistej i zarządzania czasem oraz oceny pracowniczej.  Zrealizowała dziesiątki szkoleń z zakresu współpracy zespołowej, komunikacji interpersonalnej, zarządzania konfliktami, wywierania wpływu i zarządzania stresem. Zrealizowała również wiele projektów z zakresu zarządzania zmianą.

cyp

CYPRIAN JĘDRKOWIAK

Trener, konsultant biznesu, coach. Absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wydział Gospodarki Narodowej, kierunek: Zarządzanie i Marketing. Certyfikowany Coach ICC. Ukończył kurs Coachingu Zespołów na Akademii im. L. Koźmińskiego.  Trener NLP (In the Art of NLP Chris Hall). Posiada duże doświadczenie biznesowe w obszarach sprzedaży i marketingu, m.in. na stanowisku Dyrektora Handlowego w branży budowlanej – handlowej, gdzie zarządzał 90 osobowym zespołem. Tworzył i wdrażał standardy obsługi Klienta oraz programy Mystery Shopping. Projektował systemy zarządzania sprzedażą, systemy motywacyjne w sprzedaży oraz systemy komunikacji wewnętrznej. Jako trener zrealizował ok 2600 dni szkoleniowych. Realizuje projekty rozwojowe z obszaru zarządzania i przywództwa, sprzedaży i obsługi Klienta, efektywności osobistej i zespołowej oraz cykle warsztatów obejmujących radzenie sobie z emocjami i stresem oraz formowanie postaw i efektywnej pracy zespołowej w sytuacji zagrożenia. Wdraża również projekty doradcze z obszaru HR (budowanie modeli kompetencyjnych, prowadzenie rozmowy oceniającej, przygotowanie do rozmowy oceniającej, zarządzanie przez cele). W roli coacha realizuje procesy indywidualne oraz zespołowe. dd

zdz

ZDZISŁAWA PRZETACKA

Trener, konsultant biznesu, coach, asesor. Absolwentka studiów podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim, specjalizacja: Psychologia Zarządzania Personelem oraz Wyższej Szkoły Pedagogiki Specjalnej na wydziale Resocjalizacja. Ukończyła liczne szkolenia i kursy związane z zarządzaniem strukturami sprzedażowymi (Krool Executive Develoment, Nowe Motywacje), zarządzaniem zmianą (Chiltern, ODiTK) oraz przywództwem w organizacjach (GRID, Franklin Covey), a także treningi rozwijania kompetencji trenerskich. Certyfikowany coach  ICF. W latach 1995 – 2007 rozwijała struktury sprzedażowe w organizacjach finansowo – ubezpieczeniowych. Była odpowiedzialna za procesy rekrutacyjne, szkoleniowe i wdrażanie rozwiązań biznesowych, w tym w oparciu o współpracę z renomowanymi firmami doradczymi (BCG). Brała udział w budowaniu systemów motywacyjnych, zarządzaniu talentami i planowaniu ich rozwoju. Realizowała projekty z obszaru doradztwa strategicznego w zakresie wprowadzania zmian zarządczych w obszarach zarządzania kadrami, w tym zarządzania różnorodnością w organizacjach, rozwoju przywództwa oraz  zmian kultury organizacyjnej. Ma duże doświadczenie w przygotowywaniu i prowadzeniu sesji AC/DC oraz projektów rekrutacyjnych, w tym analiza kompetencji, wywiady rekrutacyjne. Jako coach realizuje sesje w zakresie coachingu menedżerskiego operacyjnego i executive coachingu, mentoringu, on-boardingu. Zdobytym doświadczeniem dzieli się w ramach programów mentoringowych, aktywnie uczestniczy w organizacjach wspierających rozwój kompetencji przywódczych, zarządczych i przedsiębiorczości (MFK, PWnet).

joann

JOANNA MIRON

Konsultant biznesu, asesor. Ukończyła Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, studia podyplomowe Zarządzanie Kompetencjami w Organizacji na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania. Uczestniczyła w licznych kursach i szkoleniach z zakresu diagnozy potencjału zawodowego i oceny kompetencji pracowników oraz prowadzenia szkoleń. Ukończyła roczny kurs Szkoła Trenerów i Coachów” Kontrakt OSH. Kompetencje psychologiczne rozwijała w ramach cztero-letniego szkolenia w Instytucie Analizy Grupowej „Rasztów”. Posiada akredytacje kwestionariuszy SHL (OPQ32), FACET 5. Pracowała zarówno jako konsultant i trener w firmach doradczych i szkoleniowych, a także jako wewnętrzny partner HR. Specjalizuje się w procesach rozwoju i diagnozy kompetencji (szkolenia, AC/DC, badania za pomocą narzędzi psychometrycznych, feedback 360) oraz opracowywaniu „miękkich elementów” systemów HR (modele kompetencyjne, opisy stanowisk, systemy ocen okresowych). Specjalizuje się  w obszarze doradztwa personalnego. Prowadzi szkolenia związane z tematyką  zarządzania zespołem, rekrutacji i selekcji pracowników, oceny pracowniczej. Posiada doświadczenie w realizacji Assessment/ Development Centre na wszystkich etapach procesu (ustalanie potrzeb klienta, projektowanie sesji dostosowanych do specyficznych potrzeb klienta, zarządzanie projektem, opracowywanie raportów, udzielanie informacji zwrotnej). Prowadzała i uczestniczyła w realizacji wielu projektów dla polskich i międzynarodowych organizacji mających na celu ocenę potencjału i rozwój kompetencji kadry menedżerskiej (od operacyjnego szczebla zarządzania po przedstawicieli wyższej kadry zarządzającej – Dyrektorzy, Członkowie Zarządów), sił sprzedaży oraz pracowników działów HR.

janek

JAN MYSZAK

Trener, konsultant biznesu. Absolwent Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie na kierunku politologia i stosunki międzynarodowe, podyplomowych studiów na Uniwersytecie  Warszawskim: Tools of Marketing,  oraz Szkoły Głównej Handlowej: Akademia Menedżera i Nowoczesne Zarządzanie Firmą. Certyfikowany trener wg. modelu Sandler Training System. Certyfikowany consultant Extended DISC oraz Management Profile. Wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu Zarządzania Kontaktami z Klientami w Wyższej Szkole Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie. Praktyk zarządzania z doświadczeniem w sprzedaży usług marketingowych oraz zarządzaniu zespołami. Doświadczenie trenerskie zdobywał współpracując z największymi firmami szkoleniowymi w Polsce. Szkolenia prowadzi od 15 lat. Zrealizował ponad 1000 dni szkoleń oraz 250 godz. coachingu. Specjalizuje się w tematyce sprzedaży i negocjacji (zarządzanie sprzedażą, planowanie handlowe, negocjacje handlowe, profesjonalna obsługa klienta) oraz przywództwa, zarządzania zespołem i wywierania wpływu. Prowadzi również szkolenia typu Train the Trainer.


aneta

ANETA SZYŁAŃSKA

Trener, konsultant biznesu, coach, asesor. Absolwentka Akademii Leona Koźmińskiego (Zarządzanie ludźmi w firmie; Zarządzanie kompetencjami Pracowników; Szkolenie i Rozwój oraz Kurs Trenerski). Posiada akredytację Insights Discovery, Belbin, Extened Disc. Akredytowany Coach Praktyk Biznesu (International EMCC Practitioner Coach). Tłumacz języka angielskiego. Posiada doświadczenie w pracy zarówno w środowisku korporacyjnym, jak i w branży consultingowej. Senior Konsultant, posiada 7-letnie doświadczenie w branży doradztwa personalnego. Asesor w projektach diagnozy potencjału kompetencji menedżerskich dla menedżerów wyższego i niższego szczebla z różnorodnych branż. Twórca metodologii i manager projektów AC/DC. W zakresie szkoleń miękkich (ponad 600 godz. szkoleniowych) realizuje programy z zakresu szeroko rozumianych kompetencji przywódczych (autorka warsztatów w ramach Akademii Przywództwa) w tym komunikacji i budowy zespołów, rozmów rekrutacyjnych, oceny kompetencji pracowników w tym informacji zwrotnej po  procesie oceny, zarrządzania przez cele i  efektywności osobistej