sprzedaż i negocjacje

SPRZEDAWCY, KTÓRYCH SZKOLIMY NOTUJĄ MINIMUM KILKUNASTOPROCENTOWY WZROST WYNIKÓW

sprzedazb1 Jak negocjować aby wynegocjować ?

b1 Jak budować stabilne, długofalowe relację z nie tylko łatwymi Klientami ?

b1 Jak sprawić, aby Klienci chcieli tylko nas ?

KAŻDY SPRZEDAWCA JEST MAŁYM PRZEDSIĘBIORCĄ I OD TEGO, NA ILE MOŻE NIM BYĆ, ZALEŻY TO, JAKIE EFEKTY BĘDZIE OSIĄGAŁ

Tylko 30% decyzji o zakupie bazuje na właściwościach produktu lub usługi, pozostałe 70% jest w rękach sprzedawcy.

Wielu menedżerów zastanawia się, jak podnieść efektywność zespołu sprzedażowego i zapewnić realizację ambitnych wyników.

Wielu sprzedawców nie potrafi zarządzać marżą i dbać o zysk.

My wiemy, jak ich tego nauczyć .

Nasi trenerzy posiadają międzynarodowe doświadczenie obszarze sprzedaży i negocjacji poparte sukcesami.

6Uczymy skutecznych technik sprzedaży i negocjacji sprzedażowych i zakupowych.

6Rozwijamy postawy i motywację handlowców.

6Budujemy świadomość biznesową i rozwijamy umiejętności analityczne.

6Budujemy odwagę i pewność siebie, które są podstawą patrzenia przez pryzmat win – win.

6Pokazujemy jak budować długofalowe relacje.

6Optymalizujemy procesy i zwiększamy skuteczność pracy w call centre.

6Pokazujemy menedżerom, jak zadbać o lojalność najlepszych sprzedawców.

 

Partnerem Institute of Development w obszarze negocjacji i zakupów jest: Eveneum Polska.