Jak zaangażować pracowników, którzy powinni sprawniej organizować pracę i zarządzać priorytetami ?
Czy jest możliwe aby w tygodniu wygospodarować dodatkowe 20% czasu, pracując tylko ze swoimi nawykami ?
Jak sprawić aby pracownik był przekonany o swojej skuteczności a poprzez to zmotywowany, samodzielny i działający proaktywnie ?
SKUTECZNOŚĆ OSOBISTA PRACOWNIKÓW TO KLUCZ DO ICH SAMODZIELNOŚCI I PROAKTYWNOŚCI.
Wyobraź sobie pracownika, który potrafi zarządzać priorytetami, potrafi sprawnie zarządzać swoimi zadaniami i nie narzeka, że ma dużo pracy. Przejmuje inicjatywę, działa proaktywnie, szuka skutecznych rozwiązań i inicjuje działania. Pracownika, który jest przekonany o osobistej skuteczności a przez to zmotywowany, samodzielny i działający proaktywnie. Pracownika, który zna obszary, w których może działać proaktywnie i ma odwagę, aby działać samodzielnie.
Skutecznie działający pracownik to pracownik, którym łatwiej zarządzać, który stanowi wsparcie dla menedżera i gwarantuje terminowość realizowanych zadań.
Kształcimy postawę proaktywności i koncentracji na celach.
Budujemy nawyki, które pomagają skutecznie planować i realizować zadania.
Pokazujemy efektywne sposoby zarządzania dokumentami.
Pomagamy stworzyć indywidualne plany działań podnoszące efektywność. (trening zarządzania emocjami, zmiana nawyków, skuteczniejsze planowanie, i lepsza organizacja pracy).
Rezultaty programu „skuteczność osobista” na przykładzie treningu dla 12 – osobowej grupy menedżerów w jednej z korporacji..
W skali tygodnia Uczestnicy zaoszczędzili łącznie 77 godzin na 4 czynnościach.
Przeciętnie każdy z Uczestników „odzyskał” tygodniowo 6,4 godziny aby przeznaczyć je na ważne zadania.
Rezultaty programu to 15-20% odzyskania czasu przeznaczonego na czynności administracyjne. Do pomiaru stosujemy kwestionariusz. Analiza została przeprowadzona po 6 tyg. od rozpoczęcia projektu.