Jak negocjować aby wynegocjować ?
Jak budować stabilne, długofalowe relację z nie tylko łatwymi Klientami ?
Jak sprawić, aby Klienci chcieli tylko nas ?
KAŻDY SPRZEDAWCA JEST MAŁYM PRZEDSIĘBIORCĄ I OD TEGO, NA ILE MOŻE NIM BYĆ, ZALEŻY TO, JAKIE EFEKTY BĘDZIE OSIĄGAŁ
Tylko 30% decyzji o zakupie bazuje na właściwościach produktu lub usługi, pozostałe 70% jest w rękach sprzedawcy.
Wielu menedżerów zastanawia się, jak podnieść efektywność zespołu sprzedażowego i zapewnić realizację ambitnych wyników.
Wielu sprzedawców nie potrafi zarządzać marżą i dbać o zysk.
My wiemy, jak ich tego nauczyć .
Nasi trenerzy posiadają międzynarodowe doświadczenie obszarze sprzedaży i negocjacji poparte sukcesami.
Uczymy skutecznych technik sprzedaży i negocjacji sprzedażowych i zakupowych.
Rozwijamy postawy i motywację handlowców.
Budujemy świadomość biznesową i rozwijamy umiejętności analityczne.
Budujemy odwagę i pewność siebie, które są podstawą patrzenia przez pryzmat win – win.
Pokazujemy jak budować długofalowe relacje.
Optymalizujemy procesy i zwiększamy skuteczność pracy w call centre.
Pokazujemy menedżerom, jak zadbać o lojalność najlepszych sprzedawców.
Partnerem Institute of Development w obszarze negocjacji i zakupów jest: Eveneum Polska.